Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

ΝΕΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΠΑΝΑΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

 Παρά τις προσπάθειές μας, η επανακυκλοφορία του MOTOSPORT θα καθυστερήσει για ένα μήνα περίπου, παρ' ότι η ύλη είναι έτοιμη (και εμπλουτίζεται-"εξελίσσεται" συνεχώς). Ο βασικός λόγος είναι ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί οι συναντήσεις μας με τους εμπορικούς παράγοντες  (ΟΧΙ για διαφημιστικούς λόγους), μια διαδικασία που όντως καθυστερεί ιδιαίτερα και πέρα απο κάθε μας προσδοκία και σχεδιασμό, ίσως γιατί η κρίση των τελευταίων ετών έχει υποχρεώσει τις εταιρείες να μειώσουν το προσωπικό τους και σε κάποιες περιπτώσεις δεν υπάρχει καν κάποιος αρμόδιος να διαβάσει τα μηνύματά μας. Ομως, κάθε αρχή και δύσκολη. Αν θέλαμε, θα μπορούσαμε εύκολα και άμεσα να ανεβάσουμε το τεύχος στο διαδίκτυο, αλλά στην περίπτωσή μας που το περιοδικό δεν θα είναι ένα ακόμα ενημερωτικό μέσο ανάμεσα στα τόσα καλά και πλήρη που υπάρχουν στη χώρα μας, ο στόχος μας είναι ένα συλλεκτικό έντυπο που θα αξίζει και να το αγοράσετε απο το περίπτερο (ή το βιβλιοπωλείο) και να το κρατήσετε. Ελπίζουμε να μην απογοητεύσουμε κανέναν.

3 σχόλια:

  1. Aχ αχ αχ.... Ο λύκος και αν γέρασε περπατησιά δεν αλλάζει λέει η παροιμία..
    Δυστυχώς το σύνδρομο της καθυστέρησης δεν έφυγε... Παραμένει σαν φάντασμα στο Motosport και στον Δ.Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τυχαια εμαθα οτι ξανακυκλοφορει το ΜΟΤΟΣΠΟΡΤ.Θελει περισσοτερη διαφημιση,μεσω facebook pages (Varadero,Vstrom etc)
    Νομιζω ηταν Ιουνιος του 78 οταν αγορασα το πρωτο τευχος.Ημουν 18 χρονων ,δεν ειχα δικο μου μηχανακι και ονειρευομουν μεσα απο τις σελιδες σου.Ακομα εχω τα τευχη καπου βαθια στο παταρι.Δεν αγοραζω πια περιοδικα μοτοσυκλεττας αν και ακομα ειμαι ερωτευμενος με τις μοτο (εχω 3 !!).Το ΜΟΤΟΣΠΟΡΤ θα το αγορασω .Για τα υπεροχα μοτοσυκλετιστικα καλοκαιρια του τελους της εφηβειας μας....Ελπιζω και ευχομαι να εισαι καλα Δημητρη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντε Δημητρη, καλο ξεκινημα και παλι και καλη πορεια! Ειμαι κι' εγω ενας "ιδρυτικος αναγνωστης" απο το 1 του '78, φυσικα και εγω εχω κρατησει ολα τα τευχη... Δε ντρεπομαι καθολου να πω οτι εμαθα μηχανακι διαβαζοντας τα δικα σου κειμενα... Τωρα, με περισσοτερες απο εξι εκατονταδες χιλιαδες χιλιομετρα στην καμπουρα, δυο αποθηκες γεματες "σιδερα", σκληρα και δυσκολα ταξιδια, αλλα και με μια μικρη πορεια στα περιοδικα μοτοσυκλετας απο μεσα, εξακολουθω να θυμαμαι, το συγκριτικο R100/Eleven, το SR500 κι'ενα σωρο ακομα... βλεπεις οσα φιλτρα κι'αν εβαλα στην πορεια, σαν καθημερινος μοτοσυκλετιστης, ταξιδιωτης, συντακτης, εκεινα που εγραφες τα περνανε ακομα ;) Αντε λοιπον με το καλο, μας εφτιαξες στα 18, εδω ειμαστε, σε περιμενουμε και στα 50 ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή